Find Us On Facebook

banner image
banner image

CONTEST CONTEST CONTEST





Nampak tak korean won ni...
Rasa2 saya nak buat apa?..cer teka..
Kami mencari 7 pemenang yang bertuah yg dpt meneka jawapan yang paling hampir atau tepat.
CONTEST CONTEST CONTEST
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
Dan hadiah utamanya.....adalah
Satu TIKET FLIGHT pergi balik ke Korea Selatan pada musim winter nanti (Febuary)
Hadiah kedua.... ( 1 pemenang)
Satu set produk Miba yang bernilai RM745
Hadiah saguhati (5 pemenang)
Miba SunBB
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
Camne nak sertai
Ada syarat2..nya
Pertama.... Hanya terbuka kepada semua pelanggan Miba yang mmg dah pakai produk
Kedua.... teka berapa jumlah terdekat nilai korean won yang ada dalam gambar dibawah. saya bagi clue.. nilai tak kurang rm10k dan tak lebih rm30k
Ketiga ..bagi jawapan beserta gambar selfie anda bersama produk Miba.. HARUS..dan pm photo selpie ke messenger fb saya ..Suzana DrMineralbio
Sapa tau ..rezeki kawan2 yang setia menyokong produk Miba selama ni..
Kalau tak faham boleh pm saya ..tapi saya tak bagi jawapannya ya cuma guide saja..
CONTEST CONTEST CONTEST CONTEST CONTEST CONTEST Reviewed by Unknown on November 01, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.