Find Us On Facebook

banner image
banner image

Mineralbio Cleopine Treatment is Awesome!

Semakin usia meningkat, pastinya kedutan yang mulai muncul di beberapa bahagian wajah akan menggusarkan hati terutamanya wanita. Terdapat pelbagai jenis produk kosmetik di pasaran untuk menyelesaikan masalah ini. 
Perubahan teknologi canggih hari ini telah mewujudkan pelbagai inovasi dalam bidang kecantikan. Kini telah menjadi satu trend baru iaitu teknik facial menggunakan spray gun. Di Mineralbio, kami menggunakan Spay Gun Miracle B&B 720, sebuah mesin kompresor yang ekslusif, dengan bunyi yang perlahan (41 db), oleh itu bahan aktif kosmetik mampu meresap jauh ke dalam kulit untuk memberi kesan yang diidamkan!


Bahan aktif yang Mineralbio gunakan ialah PineMush-28 peptide; yang telah terbukti berkesan mengurangkan kedutan secara normal serta merta. Efikasi atau keberkesanannya adalah sangat berbaloi iaitu untuk tempoh masa selama 72 jam.

Apa itu PineMush-28 peptide?

PineMush-28 mengandungi contains 28 jenis fermented peptide (protein), di mana ia terhasil daripada fermentasi Hypsizigus marmoreus, sejenis cendawan yang hanya tumbuh secara liar di Gangwon-do, Korea Selatan. Peptide bertindak sebagai mangkin bagi pertukaran lemak di lapisan dermal kulit ke kolagen. Manakala, garam mineral bertindak sebagai pelengkap kepada proses pemulihan serta memberikan nutrisi yang diperlukan untuk kulit yang cantik dan sihat.

Kesan positif setelah menjalani Miba Cleopine Treatment ini....

Tempoh 72 jam pertama : Kulit lebih moist dan anjal (elastic), warna kulit lebih cerah, tona kulit lebih sekata, wajah lebih berseri dan kelihatan sihat.
1-2 minggu selepasnya : Kedutan halus seperti di tepi mata, tepi mulut mulai hilang.
2-4 minggu selepasnya : Kedutan besar seperti di dahi dan tepi mulut, hilang sepenuhnya, masalah kulit seperti sensitif, berminyak, terlalu kering, jerawat, jeragat kembali pulih.
Penggunaan 2 kali seminggu : Garisan leher semakin pudar dan hilang.
Whatsapp / Call
Suzana 0197757443
FB Suzana DrMineralbio
FB Page DrMineralbio MY



Mineralbio Cleopine Treatment adalah facial package yang paling mendapat sambutan hari ini. Kulit wajah kelihatan lebih putih berseri selepas menggunakannya. Proses penyerapan yang pantas ke dalam kulit. Kulit menjadi sangat moist seperti awet muda.

Whatsapp / Call
Suzana 0197757443
FB Suzana DrMineralbio
FB Page Dr MIBA Mineralbio MY


Whatsapp / Call
Suzana 0197757443
FB Suzana DrMineralbio
FB Page Dr MIBA Mineralbio MY


Mineralbio Cleopine Treatment is Awesome! Mineralbio Cleopine Treatment is Awesome! Reviewed by Unknown on November 04, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.