Find Us On Facebook

banner image
banner image

Nampak tua sebelum Usia?????

Pernah tak orang tersalah sangka umur anda; misalnya dipanggil kakak atau makcik oleh seseorang? Pasti anda rasa sedih apabila dikatakan lebih tua, padahal umur masih muda.

Jangan sedih! Positifkan minda anda...
Mungkin wajah nampak tua sebelum waktu disebabkan oleh keadaan kulit wajah yang kering dan kusam. Apakah punca utamanya?

Antaranya ialah faktor pemakanan, persekitaran, gaya hidup dan yang paling ketara ialah penggunaan produk kosmetik yang tidak sesuai (jenis produk, kaedah guna, kekerapan dll).

Kesilapan dalam pemilihan produk kosmetik untuk kulit akan mempercepatkan proses penuaan. Penggunaan produk kosmetik dan produk penjagaan kulit yang mengandungi bahan kimia berbahaya yang berulang kali juga akan menyebabkan kulit hilang keupayaan semulajadinya utk mengekalkan kelembapan. Kulit akan menjadi bertambah kering dan kegatalan yang timbul akan menyebabkan keadaan menjadi teruk. Akhirnya, kelihatan lebih tua sebelum usia..!!!!

Produk di pasaran sekarang banyak juga yang diperbuat daripada bahan kimia berbahaya >>> sila check label di produk kosmetik anda<<<< Bahan-bahan ini memang tak dinafikan sangat berkesan; nak putih, nak hilangkan jerawat, pendek kata semua boleh dapat.

Tapi....KENA BERINGAT. Bahan-bahan itu akan beri efek dalam jangka waktu panjang >>>>sudah banyak kes berlaku akibat penggunaan kosmetik yang mengandungi bahan kimia berbahaya<<<<
Sel-sel muka akan mula rosak akibat penggunaan produk kosmetik yang bersifat mengelupas.
Semoga anda tidak menjadi mangsa seterusnya...

Apa solusi atau alternatifnya?

Mari kami perkenalkan produk MiBA Mineralbio...

Produk MiBA Mineralbio menggunakan teknologi Ionized Calcium, mempunyai khasiat untuk mengaktifkan Natural Moisturizing Factor (NMF) di dalam kulit seterusnya akan memberikan kelembapan kulit yang berpanjangan.
Khasiat Mineral berfungsi membuang kotoran dalam kulit - Mineral yang meresap kedalam kulit akan membersihkan kotoran yang berada di dalam liang liang pori serta memberi khasiat supaya lapisan kulit diperbaharui dan menjadi lebih sihat.

Mineral meredakan masalah kulit dengan menormalkan lapisan kulit - Bakteria merupakan penyebab utama kulit bermasaalah, oleh itu mineral semulajadi akan menghalang bakteria daripada membiak. Mineral akan menguatkan lapisan perlindungan kulit, menormalkan peredaran darah ke sel sel kulit dan menyuburkan kulit dengan membekalkan kelembapan.

Mineral mesra kulit dengan penyerapan sempurna - Salah satu sifat utama mineral ialah ianya mesra kulitdan struktur mineral mempunyai persamaan dengan binaan sel-sel kulit yang membantu penyerapan mineral dengan cepat melalui urutan lembut. Oleh itu kulit akan mendapat manafaat dan membina ketahanan daripada jangkitan penyakit.

Mineral kekal dalam kulit untuk satu tempoh yang panjang dan memberi kesan yang berterusan. Jangan khuatir jika anda guna kesannya lambat, kerana suatu hari anda pasti berterima kasih kerana memperkenalkan produk MiBA Mineralbio. >>>Pengguna produk MiBA Mineralbio yang telah menggunakannya tiada yang tidak berpuas hati<<<

Semua produk Miba Mineralbio amat sesuai untuk merawat dan memulihkan sel-sel muka yang rosak akibat penggunaan bahan pengelupasan.

Pakaian dan gaya boleh berubah supaya kelihatan lebih muda dari usia, tetapi tidak untuk kulit anda jika tidak kena caranya. Sudah masanya anda bertukar ke produk kosmetik natural berasaskan mineral.


Kami di MiBA MineralBio sedia membantu.

WHATSAPPS/ TELEFON
Suzana DrMineralBio 0197757443
www.mineralbio.my
Nampak tua sebelum Usia????? Nampak tua sebelum Usia????? Reviewed by Unknown on October 13, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.