Find Us On Facebook

banner image
banner image

Rahsia MiBA Ampoule Membaiki Kulit

MiBA Ampoule mempunyai satu bahan aktif yang sangat membantu untuk pemulihan kulit iaitu; Indian Gooseberry, atau nama saintifiknya Phyllanthus emblica.

Buah Indian Gooseberry ini secantik warnanya yang hijau seakan-akan buah anggur hijau mengandungi Vitamin C yang sangat tinggi. Kita sedia maklum Vitamin C sangat berkhasiat untuk mengurangkan keduatan, mencerahkan warna ton kulit, memberhentikan pigmentasi kulit / melanin serta membantu untuk menjaga kelembapan kulit.

Indian Gooseberry juga, bukan sahaja baik untuk kulit, malahan telah digunakan secara meluas dalam perubatan kerana ia mengandungi bahan yang bersifat antioksida dan antiradang. Sifat antioksida dan antiradang ini juga amat penting bagi kesihatan kulit kerana kulit kita sentiasa terdedah kepada ancaman kebersihan persekitaran dan radikal bebas. Tambahan pula, bagi mereka yang mengalami masalah kulit yang serius seperti jerawat, sangat membantu untuk menyihatkan kembali sel kulit.

Kajian secara saintifik telah menunjukkan bahawa buah ini berupaya untuk mengawal penghasilan melanin dalam kulit, mengurangkan jeragat, mengurangkan penuaan kulit dan kesan kulit rosak akibat terdedah kepada sinaran cahaya matahari.

Indian Gooseberry di dalam MiBA Spot Ampoule juga berperanan untuk membaiki sel-sel kulit yang rosak akibat kekeringan, jeragat, parut jerawat dan sebagainya. Apabila anda menggunakan MiBA Ampoule, anda akan dapati bahawa kulit anda menjadi lebih elastik dan tidak mengalami kekeringan kerana kolagen dihasilkan secara semulajadi dari dalam. Jeragat-jeragat dan parut jerawat juga semakin hilang, kerana sifat MiBA Ampoule yang membaiki sel-sel kulit dari dalam.

Lama-kelamaan, dengan pengamalan rutin penjagaan wajah yang konsisten dan berdisplin, wajah anda akan kelihatan flawless tanpa makeup kerana kulit telah sihat sepenuhnya!




Dapatkan MiBA Ampoule hari ini.
[10mL RM89; 55mL RM189]
0197757443


Rahsia MiBA Ampoule Membaiki Kulit Rahsia MiBA Ampoule Membaiki Kulit Reviewed by Unknown on January 01, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.