Find Us On Facebook

banner image
banner image

Miracle of Mineral


Fenomena kecantikan di Korea semakin mendapat tempat dalam masyarakat kita hari ini. Lihat sahaja setiap isi rumah akan mempunyai sekurang-kurangnya satu produk kecantikan daripada Korea Selatan. Semua syarikat produk kecantikan di Korea Selatan semakin berlumba-lumba untuk menghasilkan produk yang terbaik. Produk kecantikan yang mereka hasilkan akan mendapat sambutan paling hebat sekiranya menggunakan bahan kandungan semulajadi dan berkualiti tinggi dan telah terbukti dapat memperbaiki keadaan kulit.

MiBA Mineralbio mengandungi mineral-mineral berkepekatan tinggi yang penting untuk kesihatan kulit yang sejahtera dalam kalangan komuniti pengguna MiBA Mineralbio. Matlamat utama kami ialah untuk menyemaikan kesedaran tentang kepentingan mineral kepada semua. Falsafah utama kami, apa yang sangat kritikal untuk kesihatan adalah baik untuk kulit kita dan oleh itu, MiBA Mineralbio menjadi yang pertama di dunia membuat penemuan tentang produk penjagaan kulit berasaskan mineral semulajadi.

Keistimewaan utama mineral pada kulit ialah dapat mengembalikan keadaan kulit menjadi normal dan sihat. Mengikut kajian yang telah dijalankan mendapati bahawa mineral yang paling berkesan untuk menyelesaikan masalah kulit adalah kalsium. Oleh itu, MiBA Mineralbio telah membuat satu lonjakan dalam dunia kosmetik semula jadi iaitu menggunapakai kelebihan khasiat ion kalsium bagi membantu mereka di luar sana yang menghadapi masalah-masalah kulit seperti ekzema, kegatalan, kekeringan dan kehilangan elastik kulit.


Ion kalsium yang boleh banyak didapati daripada lapisan mutiara tiram diekstrak dan digabungkan dengan khasiat mineral daripada air bersih dari bawah tanah di Pulau Jeju, Korea Selatan dan khasiat pelbagai tumbuh-tumbuhan telah menjadikan MiBA Mineralbio hari ini menjadi satu-satunya produk 100% semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia sebagai pengawet atau bahan pemangkin untuk penyembuhan kulit.


Kajian kami telah mendapati perbezaan ketara antara kulit normal dan kulit bermasalah ialah kandungan tahap ion kasium di dalam kulit. Apabila kulit tidak lagi mempunyai tahap ion kalsium yang seimbang, maka kulit akan bertukar menjadi kulit bermasalah. MiBA Mineralbio telah mengoptimumkan penyerapan ion kalsium supaya mineral ajaib ini akan menyerap terus masuk ke dalam kulit untuk memberikan kesan pemulihan.

Para pengguna yang telah menggunakan MiBA Mineralbio pastinya berasa sangat berpuas hati dengan keajaiban yang mereka dapati setelah menggunakan krim-krim MiBA Mineralbio kerana kualiti krim yang MiBA Mineralbio hasilkan.

Semua testimoni yang dipaparkan di blog ini, Facebook dan Instagram adalah pengalaman sebenar para pengguna MiBA Mineralbio yang setia percaya dengan prinsip kami iaitu penyembuhan dan penyelesaian masalah kulit hendaklah secara semula jadi tanpa melibatkan penggunaan bahan kimia yang boleh memberi kesan negatif.
Alhamdulillah, semuanya berterima kasih dengan MiBA Mineralbio yang telah banyak mengubah kehidupan mereka dan tidak lagi gusar dengan masalah jerawat, jeragat dan masalah kulit lain mengganggu emosi serta menjadi lebih yakin diri apabila berhadapan dengan orang di sekeliling mereka.










Seperti yang kita semua tahu, bahan kosmetik biasa seperti produk pemutih dan pengelupasan kulit mengandungi bahan kimia yang boleh menyebabkan kesan pemutihan kulit serta merta tetapi memberi kesan buruk seperti kanser dan masalah buah pinggang jika digunakan pada jangka masa panjang.

Pilihan di tangan anda. Nak cepat cantik dengan risiko penyakit kronik atau kulit cantik secara semula jadi (natural beauty) dengan berkesan?

Dapatkan khidmat nasihat daripada pakar produk MiBA Mineralbio Malaysia 019-7757443





Miracle of Mineral Miracle of Mineral Reviewed by Unknown on January 04, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.