Find Us On Facebook

banner image
banner image

Miba Compact Cushion

Antara kandungan dalam Miba Compact Cushion adalah serbuk mutiara (Pearl extract). Mutiara adalah bahan yang sangat istimewa yang digunakan sejak zaman purba. 

Mutiara juga digunakan sebagai bhn kecantikan utama, kerana dipercayai bahawa penggunaannya boleh menghasilkan kulit berkilat, tulen, cantik dan untuk merangsang peredaran darah.

Komponen dalam serbuk mutiara ini membantu menyembuhkan kecacatan parut dan mengekalkan kesihatan kulit dengan mengaktifkan metabolik kulit.

Mutiara mengalakkan proses pertumbuhan semula sel-sel baru dan menjadikan kulit licin, halus, anjal dan semula jadi cantik.

Serbuk mutiara yang berkualiti tinggi boleh mempercepatkan aktiviti-aktiviti enzim antioksidan semulajadi yang penting dan boleh membantu menghalang perkembangan melanin, yang menyebabkan bintik-bintik dan patch gelap pada kulit. Ia boleh membantu mengelakkan kulit daripada kelihatan tua dan berkedut.

Penggunaan serbuk mutiara yang konsisten dapat menghilangkan kecelaan seperti bintik-bintik diwajah dan bahkan jerawat .

Penggunaan yang berterusan dapat membantu memastikan kulit akan lebih sihat. Mutiara adalah salah satu rahsia besar wanita-wanita yang paling cantik di Timur. Terdapat dua jenis mutiara: semula jadi dan ditanam.

Miba menggunakan mutiara semulajadi dalam produk miba bagi kesan maksima.
  


Miba Compact Cushion Miba Compact Cushion Reviewed by Unknown on December 12, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.