Find Us On Facebook

banner image
banner image

Allantoin membaiki parut jerawat



Allantoin boleh didapati daripada beberapa tumbuhan seperti herrba comfrey (paling banyak digunakan), chamomile dan benih gandum.

Allantoin bersifat keratolitik yang menggalakkan pembentukan tisu yang sihat. Melembutkan kulit dan membolehkan kulit untuk menyerap lebih banyak kelembapan. Berkesan untuk merawat luka, kesan terbakar, ulser, ekzema dan parut jerawat di kulit.

Produk yang mengandungi allantoin adalah sangat bagus untuk merawat kesan parut jerawat. Allantoin boleh mengurangkan iritasi serta meningkatkan penghasilan sel kulit baru. Allantoin juga boleh mengurangkan kesan penuaan kulit (anti-penuaan dan mengurangkan kedutan).

Produk MiBA Mineralbio mengandungi Allantoin yang berkkhasiat untuk mengurangkan kedutan dan memudarkan kesan parut secara semula jadi. Antaranya ialah: MiBA Ion Calcium Ultra Rich Cream, MiBA Ion Calcium Waterfull Cream, MiBA Ion Calcium Ultra Moisture Cream, Minerance Ion Calcium Multi Duo Lotion, Minerance Wrinkle Spot Ampoule, MiBA Ion Calcium ATO Foaming Wash.







Allantoin membaiki parut jerawat Allantoin membaiki parut jerawat Reviewed by Unknown on December 18, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.