Find Us On Facebook

banner image
banner image

MiBA Natural Pure Oil - Phytosqualene dan Rosehip Oil

Suka tak kalau jeragat semakin menipis?

MiBA Natural Pure Oil
(100% minyak tumbuhan tulen termasuklah Rosehip Oil yang berkepekatan tinggi)

Minyak tumbuhan semulajadi

Minyak tumbuhan tulen adalah sangat mudah menyerap dan menyerap ke dalam lapisan kulit utk menghalang kehilangan kelembapan kulit.

Minyak Asli ini mengandungi minyak buah Rosa Canina yang mempunyai banyak vitamin dan

phytosqualene.

Mengapa kandungan 'squalene' dalam Miba Natural Plant Oil (rosehip oil) sangat membantu dalam proses memulihkan kulit kita?

Squalane adalah bahan emolien utama yang meningkatkan kelembapan dalam kulit, menyuburkan, menghidrat, menenangkan dan menguatkan stuktur kulit, menjadikannya suatu kemestian dalam produk penjagaan kulit.


Sumber Squalene lebih stabil berbanding daripada sumber seperti minyak hati jerung. Juga, ia adalah bioidentical kepada minyak di dalam badan dan meniru minyak dari manusia.
" Keserasian ini membolehkan ia mudah diterima ke dalam kulit, dan menembusi dengan mendalam, tidak seperti minyak mineral dan emolien sintetik yang lain.

Squalane juga merupakan sumber semulajadi Vitamin A dan E, yang penting untuk kulit yang sihat. Antioksidan ini melawan radikal bebas, yang merosakkan kulit dan menyumbang kepada penuaan. Vitamin A juga mengawal DNA, mengurangkan pigmentasi yang berlebihan, dan meningkatkan pembentukan kolagen dan elastin, yang menyokong dan menghidrat kulit, serta memberikan keupayaan untuk kembali. Vitamin E adalah antioksidan yang kuat untuk memelihara dan melindungi kulit serta pencegahan kehilangan air.

Squalane juga mengandungi Vitamin K yang menggalakkan 'blood circulation dengan
mengaktifkan kapilari darah supaya lebih sihat, berfungsi juga mengurangkan lingkaran gelap bawah mata serta membantu mengekalkan keanjalan. Menghalang terjadinya pigmentasi (jeragat)
dan sangat bagus untukmemudarkan parut jerawat dan parut-parut lama yang mencacatkan penampilan wajah.

Squalane digunakan dalam campuran Miba Natural Plant Oils dan ianya digunakan selepas Miba Ampoule ia akan lebih aktif bertindak ke atas kulit dan juga sangat berkesan melembapkan kulit.

Baca TESTIMONI di sini.


Selepas pemakaian rutin secara berterusan anda anda nampak kulit semakin lembap, garisan halus di muka hilang dan parut jerawat dan jeragat semakin pudar.

DERMATOLOGIST TESTED

Bahan-bahan% NATURAL PURE OIL

ROSA CANINA FRUIT OIL
PHYTOSQUALENE
OIL GRAPE SEED
ROSEMARY LEAF
LEMON PEEL OIL
ORANGE PEEL OIL
Minyak buah BERGAMOT



Dapatkan MiBA Natural Pure Oil Anda Hari Ini!!
019-7757443
RM49 (5mL)
RM89 (10mL)
RM259 (50mL)
MiBA Natural Pure Oil - Phytosqualene dan Rosehip Oil MiBA Natural Pure Oil - Phytosqualene dan Rosehip Oil Reviewed by Unknown on November 26, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.