Find Us On Facebook

banner image
banner image

Miba-Oxy Facial Spa



Kulit ialah organ yang hidup, perlu ‘bernafas’ menggunakan oksigen dan nutrient untuk kekal sihat. Kulit yang kurang oksigen dan nutrien akan kelihatan kusam, berkedut dan mempunyai bahan buangan kulit seperti sel kulit kering dan toksin.  Peningkatan umur juga menyebabkan bilangan saluran kapilari darah ke kulit semakin berkurangan, maka jumlah oksigen yang disalurkan juga semakin berkurangan. Antara penyebab utama berkurangnya tahap oksigen di kulit selain daripada umur ialah persekitaran, stress, gaya hidup, penggunaan produk penjagaan kulit dan tabiat pemakanan.

Miba-Oxy Facial Spa merupakan teknik facial treatment terbaru daripada Miba Mineralbio yang menggabungkan penggunaan teknologi terkini iaitu aliran tekanan oksigen (pressurised stream of oxygen), teknik pengelupasan mikro (microdermabrasion) dan Light Emitting Diode (LED) bersama-sama produk Miba Mineralbio dalam proses ini.

Pembekalan oksigen yang mencukupi ke kulit adalah penting supaya kulit menjadi lebih berseri dan nampak lebih muda. Miba Mineralbio yang telah terbukti berkesan dalam penyembuhan dan pemulihan kulit, rawatan menggunakan oksigen dan produk Miba Mineralbio akan memberikan kesan yang sangat efektif!

Ini adalah inovasi terkini dalam industri bidang kecantikan. Prosedur Miba-Oxy Facial Spa menggunakan airbrush gun yang mengeluarkan aliran tekanan oksigen secara lembut ke permukaan wajah. Sifat oksigen yang sejuk akan membantu kulit menyerap bahan aktif Miba Mineralbio. Oksigen juga membantu meransang penghasilan sel kulit dan kolagen yang baru.  

Miba-Oxy Facial Spa juga menggunakan teknik pengelupasan mikro untuk membuang sel-sel kulit kering dan mati dan dilengkapi dengan frekuensi radio untuk menganjalkan kulit.  Mesin pengelupasan mikro dilengkapi dengan lapisan kristal permata, berfungsi untuk meratakan permukaan kulit, dan juga dilengkapi dengan suction vacuum system untuk menyedut minyak lebihan dan bahan buangan kulit yang melekat masuk dalam liang pori.  Selain itu, Miba-Oxy Facial Spa juga menggunakan pancaran LED untuk mengatasi masalah ketidakseimbangan warna kulit serta penuaan kulit.

Keseluruhan proses Miba-Oxy Facial Spa akan mengambil masa selama 1 jam 45 minit.



MIBA-OXY FACIAL SPA ... 
Semakin mendapat sambutan yang bertubi-tubi dari customer kami. Semua sangat berpuas hati dengan perubahan yang mereka dapat setelah mencubanya kali pertama. 

Anda takkan nak baca dan jadi silent reader saje, marilah cuba!

SET APPOINTMENT HARI INI
Whatsapp / Call
Suzana 0197757443
Suzana 0197757443
Suzana 0197757443
FB Suzana DrMineralbio
FB Page DR Miba Mineralbio MY


 




Miba-Oxy Facial Spa Miba-Oxy Facial Spa Reviewed by Unknown on May 08, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.