Find Us On Facebook

banner image
banner image

Love The Best 5 Mineralbio


  1. [Wash Your Face] MiBA Ion Calcium Total Cleansing -Sabun yang dicipta khas tanpa Sodium Laureth Sulfate (SLS) yang boleh merengsakan kulit sensitif. Ion calcium meningkatkan keberkesanan pembersihan 3 kali ganda dlm 1 cucian, buih yang banyak. 
  2. [Spray the Skin] Minerance Multi Repair Spray - hanya spray ke muka selepas mencuci muka. Sel-sel kulit mati dan bahan buangan kulit akan dibuang sepenuhnya selepas cucian. Bahan aktif di dalam Repair Spray bersifat membaiki dari dalam; anda akan dapati bahawa kemunculan kedutan halus dan kedutan besar mulai berkurangan di wajah anda. Repair Spray membaiki dari dalam melalui penghasilan kolagen baru di dalam kulit, memperbaharui sel-sel kulit dan meningkatkan daya tahan kulit.
  3. [Supply Nutrient] Minerance Ampoule Multi Activator - meningkatkan keanjalan kulit dengan cara menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi yang ada di lapisan kulit. Sebagai activator, atau pemberi nutrisi kepada kulit, Ampoule seperti serum untuk mengaktifkan kembali sel-sel kulit yang lemah untuk mudah menerima tindak balas Duo Lotion.
  4. [Moisturise] Minerance Multi Duo Lotion - Seperti krim pelembap yang memperbaiki sel kulit rosak, mencegah kedutan, melembabkan kulit dan mencerahkan secara semulajadi. Yang pasti, jika guna Duo Lotion ini kulit rasa moist sentiasa!
  5. [Enhance Glowing Look] MiBA Ion Calcium Daily Sun BB -  Ini adalah Blemish Balm MINERAL pertama di dunia. Mencegah pancaran UV daripada menembusi kulit (SPF 25PA++). Satu kelainan yang beza dengan produk BB Cream lain di pasaran ialah keajaiban yang anda akan dapat rasai setelah menggunakannya. Bekas parut, jerawat, jeragat dan melasma semakin berkurang dan wajah kelihatan berseri-seri cantik semulajadi!

MIBA MIRACLE SET ..... 
Semakin mendapat sambutan yang bertubi-tubi dari customer kami. Semua sangat berpuas hati dengan perubahan yang mereka dapat setelah mencubanya kali pertama. 


Anda takkan nak baca dan jadi silent reader saje, marilah cuba!


Whatsapp / Call
Suzana 0197757443
Suzana 0197757443
Suzana 0197757443
FB Suzana DrMineralbio
FB Page DR Miba Mineralbio MY


    
Love The Best 5 Mineralbio Love The Best 5 Mineralbio Reviewed by Unknown on January 18, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.